سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله تفریحی من

آیفون نوجوان 16 ساله را آتش زد! +عکس

نوجوان 16 ساله‌ای بر اثر سوختگی آیفون در حال شارژ، دچار جراحت بدنی شد.

خبرگزاری تسنیم: نوجوان 16 ساله‌ای بر اثر سوختگی آیفون در حال شارژ، دچار جراحت بدنی شد.

 سوانح سوختگی بر اثر گوشی‌های در حال شارژ اتفاق بدیعی نیست و پیش از این گزارشات بسیاری پیرامون جراحت‌های سطحی و حتی فوت در اثر برق گرفتگی به وسیله سوختن دستگاه‌های الکترونیکی گزارش شده بود.

با این حال این بار آیفون منجر به سوختگی دست و پای نوجوان شانزده ساله شد.

معمولا این اتفاق در زمان اتصال گوشی به شارژر اتفاق می‌افتد و بر اثر شوک الکتریکی و آتش، منجر به صدمه دیدن کاربران می‌شود.

اپل بارها نسبت به استفاده از شارژرهای غیر ایمن و ارزان هشدار داده و حتی یکی دو سال گذشته اقدام به توزیع شارژر رسمی خود به شکل رایگان بین کاربرانی کرد که از شارژرهای رسمی این کمپانی استفاده می‌کردند.

خانواده شولتز نیمه شب یکشنبه گذشته در حالیکه فرزندشان از طبقه پایین فریاد می‌زد، به سمت وی شتافتند و محل سکونت وی را آتشین یافتند؛ در گام اول شروع به خاموش کردن آتش به وسیله آب کردند و به نجات فرزند خود که آتش به تخت او رسیده بوده، رفتند.

بعد از این اتفاق، خانواده به خریداری شدن این شارژر در یکی از پمپ بنزین‌ها پی می‌برند که این می‌تواند هشداری جدی برای تمامی کسانی باشد که از شارژرهای ارزان و البته بدون استاندارد استفاده می‌کنند.

با اینکه کمتر کسی دوست دارد پول زیادی پای شارژر دستگاه خود بدهد اما با دیدن چنین وقایعی، چندان هم ولخرجی در این زمینه بیراه به نظر نمی‌رسد.

آیفون نوجوان 16 ساله را آتش زد! +عکس

آیفون نوجوان 16 ساله را آتش زد! +عکس

آیفون نوجوان 16 ساله را آتش زد! +عکس

آیفون نوجوان 16 ساله را آتش زد! +عکس

آیفون نوجوان 16 ساله را آتش زد! +عکس


ارسال شده در توسط mona izad

انتقاد از تک خوانی زن در سینمای سنندج

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: آنچه در سینما بهمن سنندج به بهانه جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی اتفاق افتاد هیچ سنخیتی با فرهنگ دینی و بومی مردم و سنت پیامبر اعظم(ص) و مبانی قرآنی و هیچ نسبتی به آرمان‌های امام، شهدا و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرهنگ بومی اصیل مردمی نداشت.
روزنامه جمهوری اسلامی: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: آنچه در سینما بهمن سنندج به بهانه جشنواره فرهنگی هنری اقوام ایرانی اتفاق افتاد هیچ سنخیتی با فرهنگ دینی و بومی مردم و سنت پیامبر اعظم(ص) و مبانی قرآنی و هیچ نسبتی به آرمان‌های امام، شهدا و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرهنگ بومی اصیل مردمی نداشت.

حجت الاسلام صفی‌یاری افزود: اجرای تک خوانی زن، حضور افراد بی‌حجاب و بدلباس با چهره‌های زننده و فضای غیرفرهنگی، سینما بهمن سنندج را که باید ظرفیتی برای ترویج اخلاق و ارزش‌ها باشد به مرکز ضد ارزش‌ها و حرمت‌شکنی‌ها و پرده دری‌ها تبدیل کرد.

ارسال شده در توسط mona izad

تغییرات جدید در فهرست مجازات های داعش!

گروه تروریستی داعش در شهر رقه در شمال سوریه برای تحمیل دستورات خود به مردم، جدیدترین فهرست مجازات‌ها را اعلام کرد.

پایگاه خبری شبکه العالم: گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه ای برای پیشبرد مقاصد، اهداف و حکمرانی در مناطق تحت کنترل خود دستوراتی را براساس برداشت خود از دین اسلام صادر کرده و از مردم خواسته است تا به این دستورات پایبند باشند زیرا در غیر این صورت مجازات خواهند شد.

گروه تروریستی داعش با این شیوه ها بدنبال آن است تا مخالفان خود را به طرح اتهامات واهی نظیر ضدیت با خداوند، پیامبر (ص) و دین اسلام و احکام آن متهم کرده و از بین ببرد. داعش تاکنون تعدادی زیادی از افراد را در مناطق تحت کنترل خود با اتهامات ساختگی به قتل رسانده است تا فضای رعب و وحشت را بیش از پیش برقرار کند.

داعش در تازه ترین اقدام خود بیانیه ای را در شهر رقه مرکز خود منتشر کرده و در آن مجازات هایی را تعیین کرده است. در این بیانیه آمده است: " مجازات دشنام دادن به خداوند و پیامبر - هر چند دشنام دهنده توبه کند- مرگ است".

در این بیانیه همچنین آمده است: "مجازات دشنام دادن به دین مرگ است و مجازات زنا برای مرد متأهل، سنگسار تا حد مرگ و برای مرد مجرد 100 ضربه شلاق و تبعید به مدت یک سال است. همچنین مجازات لواط برای مجرم و قربانی مرگ است و دست سارق نیز قطع خواهد شد".

گروه داعش در بیانیه خود گفت: "مجازات شراب خواری و تهمت زدن هریک 80 ضربه شلاق است. جاسوسی برای کفار نیز مجازات مرگ به همراه دارد و مرتد نیز با مجازات مرگ روبرو خواهد شد".

این گروه همچنین برای " قاتل و سارقِ قاتل مجازات مرگ تعیین کرده است. مجازات اختلاس، بریدن دست راست و پای چپ و مجازات عاملِ ترس و وحشت مردم، تبعید است" .

گروه داعش به کشتن تعدادی از اعضای خود به علت سرپیچی از قوانین خود اذعان کرد و در این بیانیه افزود: "(داعش) در اجرای احکام الهی کوتاهی نخواهد کرد و صدها عضو خود را هم در همین راستا به قتل رسانده است".


ارسال شده در توسط mona izad

توضیح درباره مرگ دو معلم زن در روز دربی

با وجود اعلام رسانه ها، نیروی انتظامی استان خوزستان مرتبط دانستن مرگ دو خانم در ماهشهر با شادی هواداران پرسپولیس در ماهشهر را رد کرد.
خبرگزاری مهر: با وجود اعلام رسانه ها، نیروی انتظامی استان خوزستان مرتبط دانستن مرگ دو خانم در ماهشهر با شادی هواداران پرسپولیس در ماهشهر را رد کرد.

همزمان شدن شادی هواداران پرسپولیس در ماهشهر با تصادف منجر به فوت دو معلم زن در ماهشهر باعث شد برخی رسانه های اعلام کنند که مرگ این دو نفر بر اثر شادی بعد از پیروزی هواداران پرسپپولیس در شهرآورد تهران باشد.

رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان در همین خصوص اظهار می کند: شامگاه روز جمعه ساعت 19 و 32 دقیقه عصر یک دستگاه خودروی پراید در ماهشهر - بلوار آزادی، انتهای دیوار سپاه با دو عابر پیاده زن برخورد کرد.

رضا رفیعی می افزاید: با توجه به اینکه تایم این تصادف بعد از بازی دربی بوده برخی از افراد نسبت به شایعه پراکنی در خصوص اینکه شادی طرفداران پرسپولیس منجر به مرگ دو زن شده است، اقدام کردند.

رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح می کند: یک دستگاه موتور سیکلت جلوی راننده پراید را گرفته و این راننده برای جلوگیری از عدم برخورد با موتورسیکلت ماشین خود را به سمت پیاده رو حرکت می دهد که این تغییر مسیر باعث برخورد با دو عابر پیاده زن و مرگ آنها می شود.

وی عنوان می کند: البته این مسئله تنها بر اساس شنیده ماموران فوریت های پزشکی است. درست است که بعد از بازی ترافیکی در شهر توسط طرفداران به وجود آمد اما نباید این تصادف را به شهرآورد تهران ربط داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان نیز در ارتباط با تصادف ماهشهر می گوید: دو زن فرهنگی عصر روز جمعه در حال پیاده روی در ماهشهر بودند که خودروی پراید با تک سرنشین خود یعنی همان راننده به دلیل سرعت غیر مجاز و عدم کنترل به موقع به آنها برخورد می کند.

سرهنگ سید رحمان موسوی می افزاید: راننده خودروی پراید به دلیل اینکه یک دستگاه موتور سیکلت سد راهش شده بود برای پیشگیری از برخورد و سرعت بالایی که داشت به سمت پیاده رو منحرف شده و خودروی وی به جدول و عابرین پیاده برخورد می کند. یکی از این زنان در دم جان باخته و دیگری نیز پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست می دهد.

وی عنوان می کند: این راننده در خودروی خود تنها بوده و هیچ ارتباطی به شادی و طرفداری از تیم فوتبال نداشته و صرفا به دلیل عدم کنترل به موقع خودرو و سرعت غیر مجاز با عابرین پیاده برخورد کرده است.

گفتنی است، دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر عصر جمعه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به پیروزی رسید. تنها گل این دیدار را علی علیپور(65) به ثمر رساند.

پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس تهران باعث شد هواداران این تیم در سراسر شهرهای ایران به خیابان های بیایند و شادی کنند.

ارسال شده در توسط mona izad
  1. More images for تینا آخوندتبار در کنار کودکان کار +عکس جدید

  2. پول‌نیوز-تینا آخوندتبار این عکس را در اینستاگرام منتشر کرده است. Source Article from.
  3. 3 days ago - تینا آخوندتبار در کنار کودکان کار ، تینا آخوندتبار ، عکس تینا آخوندتبار ، عکس جدید تینا آخوندتبار ، اینستاگرام تینا آخوندتبار ، عکس ...
  4. 4 days ago - جام نیوز , اخبار رسانه های برون مرزی. ... «من و تو»، پاتوق همجنس‌بازان +عکس · پیامک های جالب و ... تصویر جدید تینا آخوندتبار در کنار کودکان کار ...
  5. تصویر جدید تینا آخوندتبار در کنار کودکان کار - زمان

    www.zamannews.ir/.../25453-تصویر-جدید-تینا-آخون...
  6. 4 days ago - سلفی محسن افشانی و مادرش در پارک قیطریه+عکس · دختر خیابانی از پفک دزدی تا طعمه شدن برای ... تصویر جدید تینا آخوندتبار در کنار کودکان کار ...
  7. تینا آخوندتبار در کنار کودکان کار +عکس جدید

    www.zigil.ir/archive/34050/tina-khvndtbar-children/
  8. عکس جدید تینا آخوندتبار, دل نوشته ی تینا آخوندتبار, تینا آخوندتبار و کودکان کار, تینا آخوندتبار,

ارسال شده در توسط mona izad

    خبر فارسی: جستجوگر هوشمند خبری

    khabarfarsi.com/
  1. برترین ها - 52 دقیقه پیش [اطلاعات خبر]. خبرگزاری فارس: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 امروز زیر نظر کادرفنی در حالی در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد که ...
  2. A description for this result is not available because of this site"s robots.txtlearn more.
  3. آخرین خبر های ایران و جهان از معتبرترین خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در جستجوگر هوشمند خبر نیوزام.
  4. بهترین و جامعترین سیستم جمع آوری خبر فارسی و قویترین موتور جستجوی خبر و جستجوگر هوشمند خبر.
  5. آخرین خبر از آزمون استخدامی معلمان. ... پربازدیدترین خبرهای هفته گذشته ... تمامی اخبار توسط نرم افزار جستجوگر خبر سایت گردآوری شده و سایت تحلیلگری در قبال ...
  6. خبر خوش عراقچی از مذاکرات در وین به گزارش افکارنیوز، سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران درباره این دور از مذاکرات در وین گفت: این سومین ...
  7. سایت آی باراد با هدف اطلاع رسانی سریع و دقیق به کاربران با جمع آوری اخبار لحظه به لحظه از خبرگزاری ها و سایت های معتبر آغاز به کار کرده است. درانتخاب این سایتها ...
  8. خبر پو,مرجع خبر گزاری و سایت های معتبر خبری,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین اخبار ورزشی,جدیدترین اخبار سیاسی,اخبار جدید.
  9. 4 ساعت پیش; وایمکس نیوز: نخستین همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» برگزار می ... خبر آنلاین: تهران 60 سال پیش، تشییع جنازه تختی، هنرمندان رادیو و .
  10. «خبر فارسی» یک جستجوگر و موتور هوشمند خبری است که بصورت خودکار ده ها هزار خبر را روزانه از سایت های خبری دریافت می کند و با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ...
  11. جستجوگر هوشمندخبری رویداد24 به صورت لحضه ای اخبار را از سراسر وب فارسی جمع آوری میکند.
  12. جستجوگر هوشمند خبری ، خبر ، اخبار. ... دوربین های هوشمند برای اعلام حریق در مناطق تحت حفاظت محیط زیست نصب می شود · 24 بازیکن به اردوی تیم منتخب باشگاههای ...
  13. تازه ترین مطالب سایت جستجوگر هوشمند خبری | خبر فارسی - khabarfarsi.com -
  14. جدیدترین اخبار روز ایران و جهان در جستجوگر هوشمند اخبار دلتانیوز, Latest news on Iran and the smart SEO News Deltanews.
  15. سیستم هوشمند خبری تو دی نیوز آخرین اخبار ایران و جهان اخبار سیاسی و فرهنگی و اجتماعی.
  16. جستجوگر هوشمند خبری ست فا وب Tuesday 12 May 2015 - سه شنبه 22 اردیبهشت ... هند کشوری است که همیشه خبرهای عجیب و غزیب در آن منتشر میشود، این بار ازدواج دو ...
  17. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ محمدباقر قالیباف در یکصد و پنجاه و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به حضور وزیر بهداشت، در جلسه امروز ...
  18. میروژ - خبر - اخبار سیاسی - اخبار ورزشی - اخبار علم و فناوری -
  19. جستجوگر هوشمند اخبار و مطالب متنوع در زمینه های سرگرمی، مد و زیبایی، دانلود نرم افزار، موسیقی و ...

ارسال شده در توسط mona izad

    دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام نفس بکش

    tapmusic.ir › تک آهنگپاپ
  1. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بنام نفس بکش | و بلاخره پس از یک سال سکوت ، موزیک جدید شادمهر عقیلی بنام نفس بکش با دو کیفیت 320 و 128 همینک از تاپ موزیک.
  2. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی گمت کردم

    www.ahangestan.in/21515_download-new-music-sha...
  3. دانلود آهنگ گمت کردم شادمهر عقیلی دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی گمت کردم با لینک مستقیم و کیفیت 320 اهنگ.
  4. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی جنون

    ninemusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-جنون.html
  5. Download Shadmehr Aghili New Music Insanity دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی جنون هم اکنون آهنگ فوق العاده زیبای جنون با صدای استاد شادمهر عقیلی را با لینک ...
  6. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی معروف

    ninemusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-معروف.ht...
  7. Download Shadmehr Aghili New Music Maroof دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی معروف 9 موزیک تقدیم میکند ، دانلود اثر جدید و استثنایی نابغه موزیک ایران شادمهر ...
  8. Mar 23, 2015 - Download New Music Shadmehr Aghili – Gomet Kardam. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شادمهر عقیلی به نام گمت کردم با بالاترین کیفیت
  9. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم

    www.act-music.org/شادمهر-عقیلی-به-نام-گمت-کردم/
  10. Mar 21, 2015 - خیلی اهنگ قشنگی تا پیداش کردم. fateme. mesl hamishe aaallliiiiiiii. علی. شادمهر تکراری نمیشه و همیشه سعی میکنه کار جدیدی داشته باشه این کارش ...
  11. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام رابطه دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی رابطه شادمهر عقیلی رابطه دانلود آهنگ رابطه شادمهر.
  12. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم

    www.smusic.ir/.../دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-به-ن...
  13. Mar 21, 2015 - دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم Download New Song By Shadmehr Aghili Called Gomet Kardam.
  14. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بازی

    www.behahang.com/دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-...
  15. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بازی,دانلود آهنگ شادمهر عقیلی بازی,دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بازی با لینک مستقیم,آهنگ جدید شادمهر عقیلی بازی,شادمهر عقیلی.
  16. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام نفس بکش

    www.baharmusic.com/آهنگ-شادمهر-عقیلی-به-نام-نف...
  17. آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام نفس بکش را هم اکنون می توانید از بهارموزیک دانلود کنید،لذت ببرید و به اشتراک بگذارید!
  18. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام نفس بکش Download New Music By Shadmehr Aghili Called Nafas Bekesh ( به زودی در رسانه 98 ملودی ، دمو در ادامه مطلب )
  19. Mar 24, 2015 - دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ ولینک مستقیم Download new music Shadmehr Aghili – Gomet ...
  20. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام مادر

    bir3da.blog.ir/.../دانلود-اهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-به-نا...
  21. دانلود آهنگ فوق العاده مادر با صدای شادمهر عقیلی شادمهر عقیلی آهنگ مادر ترانه مادر از شادمهر عقیلی.
  22. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی نفس بکش

    www.javan2music.com/.../دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عق...
  23. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی نفس بکش با لینک مستقیم دانلود آهنگ شادمهر عقیلی نفس بکش با کیفیت 320 و128 دانلود موزیک جدید و شنیدنی از شادمهر عقیلی با ...
  24. دانلود آهنگ جدید شادمهرعقیلی معروف,دانلود آهنگ جدید شادمهرعقیلی,دانلود آهنگ جدید شادمهرعقیلی به نام ... دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام معروف با بالا ترین کیفیت.
  25. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی معروف اهنگ معروف شادمهرشادمهر بی شک بهترین خواننده پاپ ایرانه . خیلی وقت منتظرش بود فقط چرا انقدر دیر به دیر اهنگ میده.
  26. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم | دانلود فیلم ...

    nanaschat.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-به-نام-گم/
  27. Mar 23, 2015 - دانلود فیلم جدیددانلود اهنگ جدید.دانلود برنامه جدید.وی چت.چت باران.بیتا چت.
  28. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی گمت کردم

    kentmusic.ir/دانلود-آهنگ-جدید-شادمهر-عقیلی-گمت-کرد...
  29. دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی گمت کردم,دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی,دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام گمت کردم,دانلود آهنگ گمت کردم,گمت کردم.
  30. دانلود آهنگ جدید شادمهر به نام گمت کردم|Download New Music By Shadmehr Called Gomet Kardam.

ارسال شده در توسط mona izad
  1. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید

    appsnews.ir/.../دانلود+رایگان+جدیدترین+ورژن+فیلت...
  2. فیلترشکن psiphon3 یکی از بهترین و سریعترین فیلترشکن های موجود برای اندروید است که این فیلترشکن می تواند سایت های فیلتر مثل Facebook را باز کند.
  3. دانلود رایگان آخرین ورژن فیلتر شکن سایفون برای اندروید ...

    dfcb1.asia/.../دانلود-رایگان-آخرین-ورژن-فیلتر-شکن...
  4. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید appsnews.ir/…/دانلود+رایگان+جدیدترین+ورژن+فیلت… Translate this page … را باز کند. اگر اندروید ...
  5. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید ...

    www.20click.com/دانلود-رایگان-جدیدترین-ورژن-فی...
  6. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید.اندروید آرنا-,اندروید,دانلود سایفون,دانلود سایفون 3,دانلود سایفون 3 رادیو فردا,دانلود سایفون 4 برای ...
  7. دانلود نسخه جدید فیلترشکن سایفون قابل نصب در آندروید ...

    dll-98.ir/.../دانلود-نسخه-جدید-فیلترشکن-سایفون-قا...
  8. دانلود نسخه جدید فیلترشکن قابل نصب در آیفون و آیپد. دانلود فیلتر شکن رایگان برای موبایل و تبلت آیفون و آیپد. نرم افزار عبور از فیلتر در آیفون و آیپد.
  9. دانلود رایگان سایفون 5 برای اندروید بایگانی - سایت ...

    mehrsell.ir/tag/دانلود-رایگان-سایفون-5-برای-اندروید/
  10. دانلود جدیدترین و قویترین فیلتر شکن 2013برای کامپیوتر, دانلود فیلترشکن منوتو سایفون, دانلود جدیدترین ورژن فیلتر شکن سایفون 3, دانلود رایگان سایفون 5 ...
  11. دانلود فیلترشکن سریع برای اندروید | سرگرمی|دانلود اهنگ

    rozegarchat.ir/دانلود-فیلترشکن-سریع-برای-اندروید/
  12. ... برای اندروید , دانلود فیلترشکن psiphon3 v50 برای اندروید , psiphon3 v50 , دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید , سایفون , فیلترشکن ...
  13. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید ...

    rozegarchat.ir/.../دانلود-رایگان-جدیدترین-ورژن-فیل...
  14. دانلود , اندروید , دانلود فیلترشکن سریع برای اندروید , سافون 3 برای اندروید , دانلود فیلترشکن psiphon3 v50 برای اندروید , psiphon3 v50 , دانلود رایگان جدیدترین ...
  15. دانلود آخرین ورژن سایفون 5 برای اندروید

    mehdishokouhi.ir/.../دانلود-آخرین-ورژن-سایفون-5-بر...
  16. دانلود آخرین ورژن سایفون برای اندروید و کامپیوتر جدید 2015 ... دانلود فیلتر شکن سایفون 5 برای کامپیوتر رایگان دانلود سایفون 5 برای اندروید دانلود سایفون 3 ...
  17. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید ...

    www.sazchat.ir/دانلود-رایگان-جدیدترین-ورژن-فیلت...
  18. 5 days ago - دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید فیلترشکن psiphon3 یکی از بهترین و سریعترین فیلترشکن های موجود برای ...
  19. دانلود جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید | بیا ...

    www.bia2tak.ir/.../دانلود-جدیدترین-ورژن-فیلترشک...
  20. Feb 14, 2015 - فیلتر شکن سایفون بهار 94 رایگان. بازدید: 10,044 نمایش. دانلود نسخه جدید فیلتر شکن سایفون 3 با لینک مستقیم. index. دانلود فیلتر شکن ...
  21. دانلود جدیدترین ورژن فیلتر شکن سایفون برای کامپیوتر . ... دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید. appsnews.ir/.
  22. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید ...

    bia4music.com/.../دانلود-رایگان-جدیدترین-ورژن-فیل...
  23. دانلود نرم افزار سایفون 3 ورژن 57 جدیدترین ورژن ویژه کامپیوتر اندروید در حال ساخت این برنامه … دانلود رایگان نسخه جد?د ف?لترشکن “سا?فون3” با سرور مستقیم … که واقعا به ...
  24. دانلود سایفون ورژن جدید برای اندروید - دانلود فیلم جدید

    nanaschat.ir/دانلود-سایفون-ورژن-جدید-برای-اندروید/
  25. دانلود نرم افزار سایفون 3 ورژن 57 جدیدترین ورژن ویژه کامپیوتر اندروید در حال ساخت این برنامه … دانلود رایگان نسخه جد?د ف?لترشکن “سا?فون3” با سرور مستقیم … که واقعا به ...
  26. دانلود آخرین ورژن فیلتر شکن سایفون - صفحه اصلی

    arshia-net.ir/.../دانلود-آخرین-ورژن-فیلتر-شکن-سای...
  27. برچسب ها: دانلود آخرین ورژن فیلتر شکن سایفون، دانلود رایگان نرم افزار فری گیت برای اندروید، دانلود سایت شهوانى، ... دانلود بازی سایفون فیلتر برای کامپیوتر.
  28. دانلود جدیدترین ورژن سایفون 5 برای اندروید - آرزو چت|چت ...

    arezuchat.ir/دانلود-جدیدترین-ورژن-سایفون-5-برای-اند/
  29. Feb 14, 2015 - دانلود جدیدترین ورژن سایفون 5 برای اندروید - آرزو چت|چت دوست یابی ...
  30. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید ...

    text-music.blog.ir/.../دانلود-رایگان-جدیدترین-ورژن-ف...
  31. دانلود رایگان جدیدترین ورژن فیلترشکن سایفون برای اندروید appsnews.ir/.../ دانلود + رایگان + جدیدترین + ورژن + فیلترشکن + سایفون +... فیلترشکن psiphon3 ...

ارسال شده در توسط mona izad

شیر کردن عکس در مسنجر در ایمیل یاهو

    ارسال عکس گرفته شده از طریق یاهو مسنجر - بیتوته

    www.beytoote.com/...i/screen1-taken-instant.html
  1. یاهو مسنجر دانلود یاهو مسنجر ترفند یاهو مسنجر صفحه نمایش ویندوز ,نرم‌افزار ویرایشگر ... Screen و وارد کردن تصویر در یک نرم‌افزار ویرایشگر عکس مانند Paint و ذخیره و ارسال آن است. ... مخصوص همه خانم ها با سلایق مختلف · از شر بیماری دیابت نجات پیدا کنید · چربی های شکمتان را از .... آموزش جیمیل, ارسال ایمیل, کلیدهای میانبر جیمیل ...
  2. آموزش به اشتراک گذاری عکس در یاهو مسنجر | یاس دانلود

    www.yasdl.com/.../آموزش-به-اشتراک-گذاری-عکس-در-...
  3. وجود بیش از 23 یگان های جنگی ، شوالیه و ماشین های محاصره قابلیت پیاده کردن صدها ... کتاب آموزش قدم به قدم و تصویری چت در یاهو مسنجر Yahoo Chat Learning ... ساخت آی دی و ایمیل در یاهو; آموزش قدم به قدم و تصویری نصب و اجرای نرم افزار یاهو مسنجر ...
  4. Jan 24, 2009 - در قسمت بالای یاهو مسنجر روی شکلک نشانه ی انلاین بودن(آدمک زرد)کلیک ... بعدتیک share my picture و select را زده و در این صفحه عکس انتخابی خود را انتخاب میکنید. ... رو ایمیل بذاری اون فرق می کنه امید وارم که تونسته باشم کمکت کنم ...
  5. Aug 6, 2013 - آموزش بازی کردن هنگام چت در یاهو مسنجر Yahoo Messenger ... در فیلد اول یعنی Yahoo ID ایمیل یاهوی خود را وارد کنید. در فیلد دوم یعنی ... Share Photos... : با انتخاب این گزینه می توانید با مخاطب خود به اشتراک عکس ها بپردازید.
  6. ذخیره عکس کنار ID افراد در یاهو مسنجر tooptarinha.com ...

    www.tooptarinha.com/.../169-zkherh-aks-knar-id-afra...
  7. توسط این ابزار که از یاهو مسنجر 7 افزوده شده است ، شما به هنگام چت کردن با طرف ... ID ، آیدی مورد نظر را وارد نمایید و سپس روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید.
  8. آموزش کامل چت در یاهو مسنجر بهمراه تصاویر کمکی-بخش اول

    www.onlinestan.com/.../آموزش-چت-کردن-در-یاهو-مسنج...
  9. Jun 22, 2012 - کام مبنی بر آموزش چت کردن با استفاده از یاهو مسنجر از این بعد در قالب چندین ... چت و گفتگوی آنلاین یاهو مسنجر ، علاوه بر ساخت آیدی یاهو (Yahoo ID) .... رهایی از شر ایمیل های مزاحم و تبلیغاتی گروههای اینترنتی یاهو (Yahoo groups).
  10. [ Yahoo Messenger ] / تمامی مسائل یاهو مسینجر - Page 7 - P30World ...

    forum.p30world.com › ... › سرویس های ارتباطی آنلاین
  11. Jul 17, 2008 - 10 posts - ‎5 authors
    سلام لطفا کلیه آموزش ها و ترفندهای یاهو مسنجر را در این تاپیک بنویسید. ... برای ذخیره کردن عکس طرف مقابل بر روی هارد راه هایی همانند استفاده از نرم ... ID ، آیدی مورد نظر را وارد نمایید و سپس روی دکمه ذره بین کلیک کنید یا Enter بزنید. .... در این صورت روی آن کلیک کنید و از شر تبلیغات زیر چت روم ها خلاص شوید.
  12. آموزش Add کردن آیدی دوستان در یاهو مسنجر + تصویر | نیازترین

    niaztarin.ir/.../آموزش-add-کردن-آیدی-دوستان-در-یاهو-مس...
  13. Mar 8, 2012 - بر روی آیکن Add کلیک نمایید . توجه داشته باشید : آیکن Add در یاهو مسنجر 8 به شکل + است مثل شکل روبرو . اما در یاهو مسنجر 10 و 11 به این ...
  14. آموزش انتخاب تصاویر یا آواتار برای آیدی در یاهو مسنجر

    niaztarin.ir/.../آموزش-انتخاب-تصاویر-یا-آواتار-برای-آی...
  15. Jan 14, 2013 - آموزش انتخاب عکس یا آواتار برای آیدی خود در یاهو. ... زهرا ساری دهی در آموزش Add کردن آیدی دوستان در یاهو مسنجر + تصویر; هادی در آموزش فعال ... 2 ) اگر میخواهید برای آیدی خود تصویر ثابت انتخاب نمایید گزینه Share my Picture را ...
  16. 4-فعال کردن یک امکان جالب در نرم افزار Yahoo Messenger ... 27-منظم کردن ایمیل های ارسالی از گروه های یاهو ... راه هایی نظیر عکس گرفتن از صفحه یا سایت های جانبی نیز وجود دارد که آنها نیز تا حدودی دردسر ساز هستند. ..... Yahoo شما می توانید وب سایتی را در شبکه جهانی اینترنت به صورت رایگان ایجاد نمایید و اطلاعاتی را در مورد خود، ...
  17. باور کنید که این زیبا و پاکترین عشق دنیا است + عکس ... با دنبال کردن روش زیر ID مورد نظر هیج گاه قادر نخواهد بود وضعیت شما را در صورت Online بودن ببیند و ... 1 – در پنجره Yahoo Messenger ابتدا ID مورد نظر را Delete کنید .... گرانترین عروسی حیوانی با هزینه 250.000 دلار · تصاویر آرام ترین شیر نر دنیا · این مرد به طور چشم ...
  18. آموزش غیر قابل هک کردن جی میل + عکس · معرفی 10 لپ ... چگونه از شر مزاحمان اینترنتی راحت شویم؟ چگونه در ... ترفند فوق العاده برای پاک کردن اساسی آیدی یاهو مسنجر.
  19. ترفند های یاهو مسنجر - جهرم- کلیک

    www.jahrom-click.blogfa.com/cat-71.aspx
  20. به وبلاگ جهرم- کلیک خوش آمدید - ترفند های یاهو مسنجر - این وبلاگ حاوی مطالب های خواندنی/سرگرم کننده/ آموزنده / ترفند /طنز/و. ... این ترفند مربوط میشه به پاک کردن اکانت سرویس ایمیل یاهو. ..... اسمه عکس را به background تغییر نام بدین. ..... آنها را به عنوان دوست معرفی کنید یعنی ID آنها را وارد کنید با این کار آنها را Share کرده اید .
  21. اهی مواقع به برنامه یاهو مسنجر دسترسی نیست و امکان استفاده از آن برای چت وجود ندارد. در اینجا روش دیگری برای چت کردن وجود دارد که شما فقط نیازمند یک آیدی ایمیل در ...
  22. در سایت www.isinvis.com شما می توانید با وارد کردن آی دی یاهو هر شخصی متوجه شوید که ..... در این صورت روی آن کلیک کنید و از شر تبلیغات زیر چت روم ها خلاص شوید . .... ایمیل هایی که به خصوص با فایل های پیوست شده ( عکس، فیلم و فایل های موسیقی ) ...

ارسال شده در توسط mona izad

 

تصاویر باور نکردنی از جهان ما

عکس های طبیعت - تصویرنما : 

مجموعه عکس های جالب و دیدنی از جهان ما

تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما
تصاویر باور نکردنی از جهان ما

ارسال شده در توسط mona izad
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >